torsdag, juli 11, 2019

lockbete.

tyvärr slutade det här vara en bra dag redan innan det började vara en bra dag. vaknade med nya bett, ringde anitcimex som endast hjälpte mig tipsa om att köpa dubbelhäftande tejp. har sen dess fått fler och värre bett. vad är det här ens? har googlat, fast min starkaste princip är att inget blir bra av att man googlar. och ja, det är sant. så himla många motsägelsefulla uppgifter om vägglöss. har också kollat upp mina försäkringar, och försökt kolla upp min bostadsrättsförenings försäkringar.

känner noll äckel inför vägglöss/ohyra/vattenparasit/whateves men det är så oerhört PINSAMT om jag skulle sprida/smitta med detta. och det verkar fett jobbigt att sanera vägglöss. har också varit i kontakt med olika vård som bara smörj med salva och ät antihistamin och jag ba MEN JAG LIDER JU INTE. vad det nu är kan få äta bäst de vill på mig, allt går bra men snälla säg vad det är och hur jag tar bort det och inte ger det till andra.

jaja. har sett noll spår hittills, men nu ska jag tejpa runt mina sängben och sen lägga mig som ett härligt lockbete och hoppas på ja, oklart vad? KLARHET.

Inga kommentarer: