måndag, oktober 01, 2018

långsamt stänger han sina stora trötta ögon.

Hur var ditt september?
ja det var mest jobb jobb jobb. och det var motigt som fan. och jag var trött jämt.

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i september?
kände mig som världens sämsta och mest otillräckliga nästan hela tiden. fast åkej, det är nått med att få barn att bli lugna och trygga och somna bredvid en. om man tänker på hur det var de första gångerna. att jag läste en bok för en, samtidigt som jag sjöng för en annan, och strök en tredje över kinden. och veta hur man ska prioritera för bästa möjliga utfall.

Vad kollade du på TV?
ja september kändes som en osäker plats så jag behövde en bekant och snäll verklighetsflykt. det blev 30 rock igen.

Vad läste du för böcker?
låt oss hoppas på det bästa carolina setterwall
kärleken margurite duras

Vilken musik lyssnade du på?
höstmyslyssnade på allan edwall. och allt som sara tipsade om i stories.

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
en gammal bild på mig i keps i carmens källare.

Vad handlade du mest på mataffären?
philadephia.

Vad tänker du mycket på just nu?
att oktober ska bli så mycket bättre och allt som september inte var. att jag ska hitta rutiner som jag mår bra av igen.

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
sista svängen med sommarkläderna. och så fick jag låna en scarf av s:t en kylig kväll, den har passat på att ha typ varje dag sen dess.

och hur går det med årets ledord?
åt helvete.

Inga kommentarer: