fredag, september 28, 2018

det gick för det måste gå.

när jag träffade min barndomsvän för några veckor sen så frågade hon mig om jag tyckte att jag hade energi kvar till att göra annat i veckorna fastän jag jobbade heltid. och jag svarade typ va ja eller hur skulle jag annars göra. klipp till denna vecka, då jag jobbat lite mer än heltid och absolut inte orkat nått annat än att jobba. alltså inget. lagade en ungsomelett i måndags som jag ätit till middag alla fyra kvällar jag varit hemma. (den femte kvällen var jag på jobbet. se lite mer än helttid ovan). jag har inte diskat. inte läst. jag har kollat på ett eller två avsnitt av 30 rock, tagit en dusch och gått och lagt mig med nått radioprogram klockan nio varje kväll. är ändå helt slut. min kollega fortsatte vara sjuk hela veckan. vi har skolat in det där barnet ändå. det gick för det måste gå men ja. 

kom ändå hem till paketpost på hallmattan och dubbelavsnitt för premiären av säsong 15 av greys anatomy. 

Inga kommentarer: