torsdag, oktober 31, 2013

längtar lite till semestern. lite.

såg jag ringer mina bröder med j&j igår. mkt bra! precis som jag trodde så var den sjukt mycket bättre än boken. finfin urladdning.
orkade egentligen inte göra nått igår. förbi av trötthet. sa till hanna i lördags att jag, som den oerhört ödmjuka person jag är, angstar lite över hur mitt jobb ska klara sig utan mig en hel vecka när jag är ledig, men nu struntar jag fullständigt i det och längtar bara bort! kände denna känsla särskilt starkt igår när jag och en vikarie var själva med 14 barn fem i fyra, ett barn gallskrek om han inte fick vara i famnen, avdelningen var uppochner och jag hade precis försökt styra upp ett lugnt pyssel som involverade att klistra småsmå ögon. då säger ett barn jag tycker det luktar bajs här och då svara ett annat barn det är jag! samtidigt som hon smetar nämnda kroppsutsöndring över hela spegeln.

Inga kommentarer: