fredag, maj 24, 2013

turkosa naglar.

hej bloggen det är jag igen.
har vart i uppsala. det var nytt. blev förkyld och åt ihjäl mig. och planerade. eller utvärderade.
och delade hotellrum med min favoritkollega. och vi var upp halva natten fast vi var dumtrötta och läste text och gav feedback och kommenterade och jag lyckodog lite av det faktum att jag har en himla kollega som jag kan prata med om mitt största intresse i livet (mitt jobb) och så är det hennes största intresse i livet OCKSÅ! alltså det är oerhört.
och sen idag presenterade vi vår nya kick ass genusarbetsplan och det blev så himla bra och givande diskussioner i arbetslagen. tex hetsig diskussion om astrid lindgren.

och så var vi en sväng i domkyrkan och jag fick äntligen se gustav vasas grav. det var fett.

Inga kommentarer: