söndag, november 02, 2008

jag har sett jesus.

jag och mamma har varit i malmö. det var kul. vi bodde på ett hotell som var svinkallt, mest i badrummet och som gav mamma ryggvärk. men dom hade ekologisk frukostbuffe och så fick man våfflor på eftermiddagen.
tåget dit var försenat så jag och annie hade nånsorts speeddejtfika på centralstationen innan hon åkte till stockholm.
jag var ganska nöjd med hur bra jag hittade och mest med att jag hittade till fina café banjo.
och så var det ju galapremiär för tusan! campangen flödade och det var sånna där premiärstrålkastare över hela himlen som vi såg enda bort till vårt hotellfönster på andra sidan stan. och fan vad bra det var. gåshuden och hjärtklappningen. ola var gudason enda ut i fingerspetsarna och det var så bra koreografi och scenografi och fan vad fint det var och ola fick en blomsterkrans. och det känns som allt han nånsin gjort var menat att leda fram till det här och han verkade så himla himla glad och jag behövde inte skämmas å hans vägnar en enda gång när det gällde översättningen.

Inga kommentarer: