tisdag, november 04, 2008

på västfronten intet nytt

alltså, det här VALET, som vi inte kan påverka men som vi bryr oss skitmycket om. det känns lite tröttsamt. det enda som känns fräsht är att alla har spexiga statusar på fejan (oh- bama!, hot mama for obama etc). men, jag slutade faktiskt bry mig ganska mycket när hilary inte längre var aktuell. hanna och jag pratade också om det där helt sjuka programet på oprah när hon och obama åkte till landet afrika och tog hivprov? gav hivprov? delade ut kondomer? eller vad man nu gör i landet afrika. alltså. helt sjukt.
fast jag kommer ju typ grina om det blir mccain.

annars googlar jag musik + masker och blir lite besviken, pluggar läroplansteori, ordbajsar, chippar om böcker och håller mig vaken.

2 kommentarer:

pumpan sa...

jag gillar lantz totaldissning av valet i dagens sändning i syfte av att i förväg vänja oss av vid all rapportering

lucy sa...

hon är så pedagogisk.
och ola var ju fantastisk, har du lyssnat på det från i våras ännu?