onsdag, november 19, 2008

danspass är det nya baba.

danspasset var en hit! svinkul och svinjobbigt. jag måste jobba med mitt håll.

annars så skulle jag idag har lämnat in en examination till min kvällskurs. men det gjorde jag inte. jag skrev det inte. jag lämnade inte in den. jag kommer inte få godkänt i kursen. och det känns hur bra som helst. jag började tänka på att jag faktiskt inte behövde göra den för några veckor sen, för det här är en extra kurs, och jag gick den bara för att ha nått roligt att göra under den annars superteoretiksa terminen. och böckerna var tråkiga och jag hade ingen ingen lust. men kände ändå att jag borde. för man ska göra det man sagt att man ska göra och slutföra det man påbörjat. men förra veckan bestämde jag mig för att skita i det och det var världens störta lättnad. heja.

Inga kommentarer: