söndag, januari 06, 2008

essä oh essä wherefore art thou essä?

igår fick jag mat och sen fick jag dansa. min två bästa grejer. livet och pinnen och det.

idag är dagen då min essä ska matrialisera sig. jag har skrivit två sidor. det ska vara mellan fem och åtta, alltså tänker jag lägga ribban på sex typ. ribban är också lagd på en ganska oakademisk nivå, men han sa att man skulle känns sig fri och vara personlig. tyvärr kommer det nog resultera i att jag lämnar in ett mycket långt blogginlägg med förstättsblad. just nu har jag någon sorts blockering som jag inbillar mig kommer släpp när mary kommer hem med lilla ångestboken. om hon nu gör det.
annars har jag motat blockeringarna med promenad och kalle och chokladfabriken, blev såklart dödsasugen på choklad, men marabou lever inte riktigt upp till ernst-hugos inlevelse i hur en wonkas drömkolafluff smakar.
jag har snott marys arvikatörja för det är så djälva kallt här nere och jag har inga bra stor kläder, bara små och fjantiga, för jag är så liten och fjantig. när ska jag sluta med det?
självklart har jag även lagt patiens tjugo gånger och hittat nya stalkervägar. alltså jag varnar er, jag kan hitta allt på internet! tro inte att ni inte är sökbara bara för att ni har värsta svenssonnamnen, i have my ways! jag har nu läst dagboksinlägg från hösten 05. fatta hur längesen det är då. lämna inte spår på internet, era idioter.
jag skulle bli en så himla bra privatdetektiv.

Inga kommentarer: