måndag, januari 14, 2008

2007


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? började på utbilda mig till ett yrke, nätverkade på ett karriärsmässigt sätt, bakade prinsesstårta(or), vittnade på en rättegång
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inget löfte jag hade ett projekt, och det höll jag, tillsynens mycket bra.
3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? mia
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? inga!
6. Är det något du saknar 2007 som du vill ha år 2008? det gamla vanliga
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? jag minns inga datum.
8. Vad var din största framgång år 2006? att jag tog djävligt lite skit, både privat och i skolan. att jag vågade byta studentarbetslag. ATT MIN LÄRARE SA ÅT MIG ATT REFERERA TILL MIG SJÄLV!!
9. Största misstaget? en viss fredagskväll i februari skulle jag nog valt att stanna hemma istället
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jag har haft löss, hade emoöga i en månad och fick min första arbetsskada inom mitt framtida yrke
11. Bästa köpet? guldtajtsen, jag ska spara dom som ett tidsdokument
12. Vad spenderade du mest pengar på? bling
15. Gjorde någonting dig riktigt glad? att mitt intellekt uppskattades, att många var snälla från oväntade håll. och jag började gilla musik igen, det var fett.
16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? lollipop - mika, umbrella - rihanna, generation x – kent, e18 – detektivbyrån, opposite of halleljuha – jens lekman, jag hatar män- e l e n e t t e, säkert!- vi kommer och dö samtidigt du och jag
17. Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? plus minus noll.
18. Vad önskar du att du gjort mer? dansat
19. Vad önskar du att du gjort mindre? ältat
20. Hur tillbringar du jul? i dagarna tre hos ma och pa. ganska fint, ganska ångestfyllt
23. Hur många one night stands? det beror väl på hur man räkarnar. eller det gör det inte. men i alla fall.
24. Favoritprogram på TV? heros, tori&dean inn love, miami ink, top model 8
25.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej jag tror mest jag slentrianhatade i största allmänhet i år. det känns ju fint!
26. Bästa boken du läste i år? jag har typ inte läst nått annat än kurslitteratur. läste en fett bra avhandling som hette den välreglerade friheten.
27. Största musikaliska upptäckten? mika, detektivbyrån, säkert!, E L E N E T T E
28. Något du önskade dig och fick? substans, i alla fall lite. och en guldig verktygslåda.
29. Något du önskade dig men inte fick? massor.
30. Årets bästa film? blades of glory
31. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Hur många år fyllde du? 22 stycken och jag hade audience hela eftermiddagen
32. Finns det någonting som hade kunnat göra ditt år bättre? csns inkomsttak hade kunnat vara utformat lite bättre. och vissa personer skulle kunna varit lite mindre cepe.
33. Hur skulle du beskriva din stil 2007? guldhora meets popflicka meets jcs ekoavdelning
34. Vad fick dig att må bra? jag fixade nog det mesta själv på den fronten. och bara det är ju en sak att glädjas över i sig.
35. blev du kär i år? alltså jag känner mig inte helt bekväm med att hålla på och etikettera mina känslor så där.
36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? de jag före i skolan. hej jag är marcus birro!
37. Vem saknade du? dom jag inte hade, när jag hade dom ville jag att dom skulle gå.
38. De bästa nya människorna du träffade? dom nya på mitt jobb! och lisa i min klass.
39. En värdefull läxa du lärt dig i år? inget nytt under solen, lära av sina misstag kan de karaktärsstarka ägna sig åt.
40. Citera en sångtext som summerar ditt år? jag hatar män

Inga kommentarer: