fredag, augusti 17, 2018

det går sönder i takt med basen i marken.

säkert! på grönan med min bästis som spenderar sin första kväll utan sin yngsta unge. det spöregnar men när ljuset vevar igång så bidrar det faktiskt till stämningen. hon ändrade sticket i fredrik till typ snart är det val och jag säger inte åt er vad ni ska rösta på men att alla människor är lika mycket värda lärde man sig ju när man var sju år. jag var borta från skolan den veckan man lärde sig europas floder och det skäms jag för för jag kan dem fortfarande inte men det verkar som att väldigt många var borta den veckan när man lärde sig att ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDA. såklart spelas även min sämsta låt, det gör den alltid, men jag gömmer mig i min regnponcho och chattar då. ändå att hela ens liv rymms i annika norlins låtskatt. det är lite plågsamt. river upp. och nu har jag angstat och gått bort tårtar och skit. mår verkligen inte bra av att gå på säkert!-spelningar. borde kanske sluta

Inga kommentarer: