söndag, april 01, 2018

den falska vårmånaden mars.

Hur var ditt mars?
kul! jag hade påskadvent och skolade in det lättaste barnet ever. hon är ljuvlig. hade weekendsemester med s:t och firade påsk på landet. har också haft ont i vänster hand vilket resulterat i noll yoga.

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i mars?
det var så smooth sailin men jävligt nöjd med att jag var noll procent uppstressad över inskol och över att det sen också var plättlätt. kände att jag skulle kunna skola in barn jämt för det är så fruktansvärt roligt! tur för mig att det börjar om igen på tisdag.

Vad kollade du på TV?
alltså det jag FRÄMST har ägnat mars åt är att kolla på the office för första gången. det amerikanska. det är ljuvligt. jag har betat av fem säsonger. även gifta vid första ögonkastet. så bra matchningar i år!

Vad läste du för böcker?
botade min lässvacka med norra latin av sara bergmark elfgren. ska lämna den till popkompis imorgon så säger inte mer än så.
läste även:
kapitulera omedelbart eller dö av sanne näsling  (väldigt monika fagerholmig!)
vi bara lyder roland paulsen
du är rötterna som sover vid mina fötter och håller jorden på plats eli leven

Vilken musik lyssnade du på?
ja du. lyssnade mest på radio. men också rollin in the deep med adele. och stina nordenstam.

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
en från punschrullens dag med minirullar som jag åt redan till frukost. har haft sen så stark instagramnärvaro. har tex "svarat" på folks stories. och lagt upp tolv bilder under mars. nån sorts rekord. jenny sa att jag betedde mig som en influencer och undrade vad mitt mål var. har även en low key-flört-session som puttrar på i form av like-hockey. det är kul!

Vad handlade du mest på mataffären?
mango. har köpt så mycket god och billig mango. är det säsong? har även köpt mycket bra påskgodis. och rotfruktsstrips.

Vad tänker du mycket på just nu?
en sak jag ska skapa till på lördag.

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
har börjat ha på mig samma plagg hela tiden. det är underbart. alltså bara alternera mellan ett par favoriter, inte visa upp nånsorts varierad garderob. det känns så vuxet? säker stil!

och hur går det med årets ledord?
bjöd på middag två gånger. en gång var det temamiddag med tre rätters. andra bjöd jag mina föräldrar. sen har det varit så mycket påsk och weekends så jag har ej hunnit.

Inga kommentarer: