söndag, april 22, 2018

äldre än avicii

igår hade popkompis bakdag för första gången på jag vet inte hur länge. vilken bra umgängesform det är. visste ej att jag saknat det så mycket. emma lärde mig också allt jag inte visste om avicii. visste absolut inget. hon försökte också hävda att han var större än lennon. är fortfarande tveksam. vi temabakade iallafall hål. bagels och donuts. det sammanföll mycket väl med att grilly hade födelsedagsvaka, ety han är den största munklovern jag vet. så han fick donuts i present. kanske 29 stycken? jag räkande inte. vid midnatt blev han 29 år. äldre än avicii. och idag har vi traditionsenligt ätit kinamat på hongkong. han tog chicken chop suey som vanligt. jag tog nått jag aldrig ätit förr, som vanligt.

1 kommentar:

emma sa...

inte större än Lennon faktiskt. KAN ha sagt större än Kurt dock.