tisdag, april 24, 2018

trettitre och trött.

fyllde år igår. det var kul. mina kollegor kom inte bara ihåg min födelsedag, de gav mig ett kort baserat på ett internskämt. så rörd. jag bjöd på en bejublad mjölkfri biskvitårta. alla ville ha recept. j var rörd över att kunna äta fikat för en gång skull och tog om tre gånger. hade födelsedagsmiddag sen och det var megagott och trevlig och blev massor över. så jag bjöd in mig själv med tårtrester till mitt jobb-h idag. och blev på så sätt bjuden på middag och bebishäng och fick en present! och nu när jag kom hem hade jag fått paket från klara och hade tårtrester kvar så födelsedagshelgen som förlängdes med en måndag förlängdes nu med en tisdag. och hanna ska  komma och fira mig i helgen. så vi är väl uppe i en födelsedagsvecka nu?
en sak som händer när man fyller år är iallafall att man inte har tid att sova.

Inga kommentarer: