fredag, oktober 06, 2017

vilken ton är det här🖕?

är på landet. alla är här. inför min bror känner jag mig töntig med min lugg och min youtubeyoga. jag tror att han drömmer mig i tysthet. tänker att det är för mycket på en gång, att han vill skrika vemärduens?
vi för såna där samtal där alla pratar samtidigt, om olika saker men liksom ändå kommentar allt alla säger ändå. man får skärpa sig för att hänga med och det bygger liksom in missförstånd men vi reder ut dem och det här är ändå min familjejargon när den är som bäst. vi pratar om piaonfingrar, och niklas skämtar ett kul skämt om fuckyou-fingrar. en stund senare frågar jag vad han tänker på och han säger att han tänker på sitt skämt.
fast jag skäms lite gör jag min yoga. på en strandmadrass. det är inte ultimat, men det är ändå en spännande kombination att ha ansiktet tryckt ner i lite fuktig tygöverklädd skumgummi och samtidigt hör den hurtiga youtubeyogisen skämta om day four on all fours.

Inga kommentarer: