söndag, oktober 01, 2017

första oktoberdagen på resten av mitt liv.

oktoberpeppen är skyhög! tänker att att oktober ska bli allt som september inte var. inledde starkt med yoga, och jag vet att yoga inte ska vara prestationsinriktat, men helv vad dålig jag var. fick ont i fötterna? jaja. planen för oktober är att göra youtubeyoga varje dag, så då kommer väl fossingarna vänja sig. ska också äta lagad mat lite mer. eller jag menar att jag ska laga den. och inte äta så mycket socker varje dag. och så ska jag läsa. och åka till skogen.
ska också sluta vara en stressad suris! kul för mig och alla runt mig! soundtracket till detta är nya morrisseylåten. lyssnade på den en gång i onsdags, älskade, men bestämde mig för att spara den till oktober, för att inte kapsla in den i septembers dåliga stämning. nu blir det på repeat, i repris, i all evighet.

Inga kommentarer: