tisdag, oktober 24, 2017

väntar ut och vinner.

har en devis som är killar är sämst, som specifikt handlar om att killar är sämst på att vårda sina relationer. det är sorgligt men sant och jag blir gärna motbevisad, men det händer så så sällan. mina två bästa kompisar från sub, även kända som bibliotekarsonen och biblioteksbästisen, är tyvärr gående exempel på att killar är just sämst. alla gånger som vi har sammanstrålat efter att vi slutade jobba ihop så har det skett på mitt initiativ. trots att jag VET att dom gillar mig samt varandra vrålmycket och verkligen vill ses. nu var det ett och ett halvt år sedan sist. och jag har väntat ut dom. och känt att det lite är en farlig väg att gå, att tiden som ökar drar oss ifrån varandra så det inte går att komma tillbaks. biblioteksbästisen fick ett till barn i våras, utan att berätta. och jag vet snart ska han disputera . han har inte sagt nått, men stalker stalkersson har sina sätt att veta ändå. och jag har tänkt att detta är droppen. om han inte bjuder mig på sin disputation så är det kört.
men så idag fick jag en inbjudan och behöver ej säga upp kontakten.

Inga kommentarer: