torsdag, maj 11, 2017

idag var det bazar. men först öppnade jag. men först sov jag fem timmar. trots att jag igår kväll var så trött att jag inte kunde ta mig upp från soffan för att gå genom hagelstormen till yogan.
iallafall. bazar på det. min jobbigaste kaosigaste grej. jag hade misspeppat på det så både jobb-h och alice trodde nog att det skulle vara vidrigt. men det var bättre än vanligt. även fast vi glömt förbeställa korv och ingen komihåg att vi skulle baka. men tatueringarna var fina, och barnen har aldrig sjungit så starkt och ett barn som brukar gråta för att han inte vinner nån lotterikorg fick i år gråta för att han faktiskt vann en lotterikorg. jag hann inte äta nån chokladboll dock, trots att jag kaxigt sagt till cho att chokladbollens dag var säkrad. men jag hann tatuera mig med en säl.
ikväll ska jag somna innan det blir ny dag.

Inga kommentarer: