söndag, maj 07, 2017

helgredovisning.

bra helg!
s:et och jag hade peppat hårt inför fredagskvällen som spenderades på ikea med att hetsa varandra att köpa i princip allt som fanns kvar av den nya 10gruppenkollektionen. tyvärr var brickan som jag helst av allt ville ha slut. tröstshoppade fyra paket servetter i det mönstret istället. vi åt även trerätters på ikearestaurangen och sen var vi helt slut.

på lördagen läste jag hela dan. eller först städade jag lite. det är tricket! kan inte koppla av med en god bok om jag inte städat innan. och sen hade vi spelkväll. det var mycket kul. tog typ alla pluppar i tp i ett svep. och så spelade vi alias. det är så kul. hade lite glömt hur kul det är. men asså ingen är så bra på alias som jag och sofia. ingen.

idag har jag ägnat mig åt yoga och gravvård. fint att va på skogskyrkogården när det är ljust samt grönt.

Inga kommentarer: