fredag, december 04, 2015

4

den 22 oktober, vid tiotiden på kvällen såg jag gunilla röör och visste inte var jag skulle göra av mig själv för hon var den coolaste jag nånsin sett! visste ej att hon var cool! har inga särskilda känslor inför henne sen tidigare men hon var helt objektivt den bawsigaste av alla nånsin. 
ska jag berätta hur hon såg ut? 
okejrå hon var väldigt kort och gråhårig och hade grå kostym med vida byxer som slutade mitt på vaden.
till detta hade hon kabelstickade knästrumpor, också gråa.
som ryggsäck hade hon en turkosblå gympapåse med neongröngult adidastryck. det är ju trendy med gympapåse istället för tygkasse men det känns inte som att denna trend på något sätt inverkat på gunilla röörs val av väska. hon är viktigare än trender.
hon vankade av och an medan hon pratade i mobilen, med handsfree. 
mobilen var nedstoppad i västfickan, som ett fickur. 

LIFE GOALS: BLI GUNILLA RÖÖR. 

tror jag har rätt längd! känns bra på samma sätt som det kändes bra när top model hade en säsong med bara korta. 

Inga kommentarer: