torsdag, december 17, 2015

17

idag ska jag ä n t l i g e n se kristina från duvemåla! åh peppen! att jag är så peppad trots att det knappt blev av. det tog oss typ ett halvår innan vi lyckades beställa biljetter, trots att vi vetat om biljettsläppet mer än ett år innan det. men har verkligen längtat sen jag läste ut böckerna, vilket ju tajmade precis med att den slutade spelas i helsingfors.
återberättade denna berättelse för pappa med viss bitterhet och raliant ton över min egen inställning vilket han skrattade GOTT  åt och frågade om detta va samtidigt som jag bara hade svarta kläder på mig.
touché pappa. förutom att jag aldrig haft en period med bara svarta kläder och att detta inte skedde när jag var trulig men rätt färgglad tonåring, vilket jag antar att du syftar på, utan för knappt tre år sen.

Inga kommentarer: