måndag, december 21, 2015

21

i år har nästan alla jag känner, och jag själv, fyllt tretti. festerna har avlöst varandra. det har för det mesta varit himla roligt, men jag har också pliktgått på ett par fester. det har varit fester där jag förutom födelsedagsbarnen knapp har kännt nån, jag har varit där själv. jag är ju ett socialt mähä till att börja med, i de här situationerna har det ibland känts smått oöverstigligt. men så länge det har funnits dansgolv så har det varit lugnt. man kan gömma sig på dansgolv nämligen. om man dansar behöver man inte prata. jag kan också gå in i ett dansrus där jag är helt obrydd om vad som sker runt ikring, bara tramsar runt, fuldansar järnet och mimar innerligt. försöker stryra playlisten och är liksom clown och creddig samtidigt.
mitt bästa partyprick har visat sig vara att initiera interpetive dans till sareks eld&vatten. utvecklade detta knep redan 2012 tillsammans med cilla på sofias och jonas brölli.
älskar att umgås med folk genom att dansa. *ler dansae med hela kroppen*

Inga kommentarer: