lördag, januari 04, 2014

2. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…

plättlätt, skulle skriva kom änglar, och gärna ha en ängel bredvid.
skoja!
menmen, jag tänker ju ofta att jag saknar en plats på internet att skriva kentcittat på, så varför skulle jag inte kunna göra det på kroppen. problemet är ju att det finns ett kentcitat på för varje sinnesstämning, ett kentcitat för alla årets dagar. får man plats med 365 kenttexter i svanken?
kanske skulle jag ta "det är bara minnen för livet".

eller så skulle jag ta regina spektor och skriva "all the non-believers they get to eat dirt and the believers get to spit on their graves "

nej förresten, det blir "du vet var det sitter och skitar tills du riktigt säkert vet att det hittar in."

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hehe härlig felskrivning på det sista.

lucy sa...

tur att det inte var intatuerat!