fredag, januari 03, 2014

1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

















eller ja, hittade och hittade, jag tog den för typ en kvart sen för att skicka till klara och visa att jag också spikat upp min väggkalender nu och var redo för nytt år.
för några år sen var det en som som hade gjort en superfin väggkalender till konstfacks julmarknad. såklart köpte jag den inte och såklart ångrade jag detta bittert hela det kommande året. så följande års julmarknad var en väggkalender det enda jag ville ha. men jag hittade ingen. och inte året efter det. och inte året efter det heller. då hade det blivit poppis med sånna här kalenderposters, där hela året är på en affisch. mest värdelösa grejen ever. köpte missnöjt en sån förra året, som jag aldrig satte upp. men i år! i år hittade jag den här fina, och sa till hon som gjort den att den var så otroligt fin. och då blev hon så glad att jag  fick förra årets också. ska rama in decemberbilden från den pga älskar.
på bilden kan man också skymta ett av mina pyntfynd från ny. piff och puff på ett ekollon som också är en bjällra. alltså <3

Inga kommentarer: