tisdag, november 26, 2013

vi kan kalla det minnesanteckning eller nått.

jag vill skriva nått här nu så att det står nått när jag ska gå tillbaka och kolla upp november 2013.
igår drack jag delicatobollsglögg. planerar att göra det även imorgon. tyckte inte det var så värst gott men inte fullt så äckligt som jag trodde heller.
vill julpynta mitt hem men måste städa först. gud. nån gång ska jag bli en person som håller ordning. till vardags. försöker nu hetsa mig själv genom att bjuda hem olika personer. men dn samlas ändå i en hög på hallmattan. ska säga upp den prenumerationen.
nu ska jag läsa om en bok som prisbelönades igår. det är en så himla fin dedikation i den. fattade inte det först, men nu blir jag helt rörd. började lipa när jag läste författartacket i nyckeln förresten. är sur på värvet för att alla de viktiga frågorna aldrig ställs. FÖLJDFRÅGOR för i helv.
skolade ut ett barn förra veckan. nu är det som att han alltid gått på den nya avdelningen. inte som att han aldrig gått på min avdelning, notera skillnaden.  ett barn har precis lärt sig säga r. det är fantastiskt. har du rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrandig tejp? jag är utklädd till en frrrrrrrrrrrrrärrrrrrrril.

Inga kommentarer: