lördag, januari 29, 2011

Day 12 – What’s in your bag




1. ja, jag är förskollärare så min bag är en ryggsäck. men bara för att man är praktisk behöver man inte ge avkall på att vara stylish. så jag har den snyggaste kånkenryggsäcken. eller okej, den allra snyggaste kånken hade jag i gymnasiet, den orange med blåa remmar.

2. innehållet i det stora facket uppifrån vänster: fem kastanjer, kompendium om temaarbete kring ljus, bok om syskonspykologi, diverse kvitton, halsband med örhängen fastsatta i, överstryningspenna + blyertspenna + stjärstans, tepåse, förra årets kalender (röd) och årets kalender (blå), paraply (som egentligen är i ett av sidofacken), anteckningsbok, min uppsats utskriven på lösblad + tillhörande åhörarkopior utifrån ppp om den, min gamla portmonä.

3. innehållet i ytterfacket uppifrån vänster: otrivin comp - världens bästa nässpray, ihoprullad biljett från stadsteatern (sex roller söker en författare), to do-list på hello kitty-papper, pass, försvarets, usb, läderarmband med rosett från h&ms barnavdelning, lövstans, enkrona, knapp, hellokittyfigur från ett chokladägg, leonardo di caprio-nyckelring.

Inga kommentarer: