tisdag, januari 18, 2011

Day 01 – Introduce yourself

jag heter maja, jag är 25 år gammal. jag älskar mitt jobb. jag har världens sämsta morgonhumör. jag har ganska barnslig smak. jag kokar ägg på en höft, och lyckas oftast. det tråkigaste jag vet är att diska, så det gör jag max varannan dag. första gången jag färgade mitt hår med henna var jag tolv. jag gör det fortfarande. jag är mycket slarvigare än vad folk tror. folk tror också att jag är vegetarian, men det är jag inte. jag har ett komplicerat förhållande till pengar. och till internet. och till mitt hår. jag är blyg. jag har aldrig varit full. jag saltar alldeles för lite enligt de flesta.jag är extremt plikttrogen. det bästa jag vet är nog brev. och att bada. och hösten. jag gillar mitt kök så himla himla mycket. jag har inte haft på mig byxor sen förra sommaren. jag har slutat frysa om fötterna.

Inga kommentarer: