torsdag, januari 22, 2009

ny tid, ny strid

i måndags började min nya kurs, hippiekursen som jag kallar den. jag var påväg att vända i dörren när jag såg vem som var kursansvarig och en av seminarieledarna, hbt-kvinnan! men när jag hade tilldelats den andra seminarieledaren och dessutom fått höra att en av sveriges fem mest kända personer skulle gå kursen så stannade jag. igår var hon med på föreläsningen och längst bak bytte livvakterna av varandra. spännande!
på första seminariet så sa läraren också att hon på "förekommen anledning" ville ta upp att de som sas mellan studenter på kursen skulle stanna där och inte hamna på bloggar. *kände mig träffad* men vaddå? om jag inte får hata på mina kursare, vad ska jag då ha den här bloggen till?

1 kommentar:

aaaa sa...

Är det Madeleine eller Victoria?