tisdag, januari 06, 2009

visa mig ditt nattygsbord och jag ska säga dig vem du är.

well, jag är uppenbarligen en som är sjuk och försöker kurera mig.
med extra drops melon, för det har jenny lärt mig
och med bromhexin, för det har sandra lärt mig
och med otrivinkomp, för det har er lärt mig genom att ha reklampaus var tionde minut
att använda både vaselin och försvarets har jag kommit på själv, det görs på natten för att motverka torra läppar.
jag har även ätit clementiner för det sa min msn-kompis till mig, och druckit varma koppaen för det tipsade sofia om.
hanna har kuckelemuck-treatat mig, för så gjorde hennes pappa när hon var liten. men istället för att en serietidning som hon brukade få fick jag aftonbladet, och jag fick lite annat godis än gelehallon för hon blev osäker på om jag gillade.
nu ska jag nog treata mig själv med lite true blood. imorgon ska jag hänga på låset till lärum. borde nog informera emma e e om detta.

2 kommentarer:

Klara sa...

jag vill också va med i fördomsprofilen "visa mig ditt nattduksbord och jag ska säga dig vem du är." jag kommer mail över en bild. jag har länge längtat efter en spådom om mitt liv och framtid! det behövs nu näör det är nytt år och allt.

lucy sa...

ja! gört! det blir spännande.