söndag, januari 11, 2009

sprickfärdig

är sprickfärdig av information som gör att jag måste vakta min tunga. för en gång skull har jag inte tillförskansat mig infon genom internet, men känner att jag vill dela med mig av den på internet. internet måste vara med någonstans i kedjan. känns det som. i kunskapskedjan.
jag borde ha en hemlig blogg igen. så jag får nån sorts outlet. det finns två saker jag tänker på konstant, som jag inte kan skriva om här. samtidigt är det totalt meningslöst att ha en hemlig blogg, för ingen läser den ju. då kan man ju lika gärna skriva i sin dagbok. fast nån kan hitta ens blogg, det finns en möjlighet, och det är väl det som gör det lite roligare. möjligheten.

äh, läs den här istället: http://varldensbastaflickvan.blogspot.com/. den är lite som en svensk bridget jones. alltså bloggen som hette så. jag trodde att det var samma tills hon skrev att hon typ aldrig ätit b&j. en svensk bridget jones åt alltid b&j, jag tror att det var hon som introducerade mig för b&j. men läs nu! och börja från början.

Inga kommentarer: