lördag, januari 03, 2009

still ill

jag, som tjatade om de defining moments av det nya året har ägnat hela detta år åt att vara förkyld. karma came bit me i the ass liksom.
förkylningen till trots var jag igår på nötknäpparen, det var fab men jag var aningens försjuk för att uppskatta det till fullo.
idag mår jag mycket bättre, och har åstadkommit både bak och lite artikelförfattare. skrev i ett svagt ögonblick också att "rocken fortfarande spelar roll" och vet inte alls hur jag ska känna inför det, mer än att jag känner mig som mackan. det är spännade att jag bara jämför mig med män vid mina tillkortakommanden (om det nu är det).
män jag jämför mig med:
macus birro
markus krunegård.

shit, två marc/kusar! vad betyder detta? jag måste ha en tredje.
man kan iallafall vara tacksam för att man inte heter ronnie och jämför sig med benke.

Inga kommentarer: