tisdag, oktober 28, 2008

shiny, shiny, shiny boots of leather.

gick fram och tillbaka på halva hornsgatan innan jag äntligen hittade skoaffären som jag och sofia gick förbi när den var stängd. när både ellen, hanna och sandra sagt att de var lilla myiga och väldigt maja så slog jag till. är sjukt nöjd. nu har hanna och jag blivit vid vår läst (hannas ord) och impregnerat alla läderskor för glatta livet.
hittade också en bok jag behövde några sidor ur på köhyllan, kopierade snabbt och la tillbaka. kände att jag vann ganska mycket, oklart dock mot vem.
väldigt muntert på bibblan överhuvudtaget och jag styrde upp kopiatortrassel. jag är så himla bra på att läsa instruktioner.
alltså jag känner mig verkligen svinnöjd, det känns som att nått mer borde ha hänt för är på världens bästa humör, men ptja, dom små sakerna och det dära. shiny!

Inga kommentarer: