söndag, oktober 26, 2008

no place like home.

jag är ensam hemma hos mina föräldrar, det var aslänge sen jag var det. alltså dom är påväg hit och är hemma alldeles snart nog, men det är ändå sjukt konstigt och helt tyst överallt. och helt tomt i kylskåpet, och jag tänkte plocka in posten men sen jag flyttade så har dom skaffat sig en stor jävla jättebrevlåda som man ska ha typ på sommaren när man inte är hemma men inte vill att nån ska sno posten så man kan låsa den också. och nu var den låst och jag har ingen aning om var nyckel är. jahapp.
har iallafall förberett och rört ihop hennan (hippie!) och kollat mitt lönebesked( som fortfarande kommet hit, även om ingen berättar för mig hur man öppnar brevlådan). jag har fått asmycket pengar! fattar inte hur det kan komma sig. 1000 är visserligen friskvårdersättningen, men utan den är det helt mycket dollares ändå! jag blir sjukt pepp på att "köpa mig nått fint" men samtidigt helt nojig över csntaket, som jag inte har nån somhelts koll på. gaaahh.

Inga kommentarer: