lördag, oktober 25, 2008

hej jag är trött

det känns som mitt defult tillstånd nuförtiden är trött. känns ju inte så himla kul alltså. jag mår bra, men jag är trött. SPÄNNANDE.
nu har jag dessutom svinont i fötterna, nästa gång ska jag ha fotriktiga skor när jag ska stå fem timmar i sträck. supersoft att jobba fredageftermiddag annars, jag och bibblobästisen hade alla pass tillsammans så när vi hade fika så kunde vi fika tillsammans! har aldirg hänt förrut på jobbet. vi hade långa fikor också, för våra andra arbetsuppgifter tog slut hela tiden.
helt plötsligt kom min gymnasielärare till disken också, han gillar mig asmycket och pratade om alla mvg jag hade osv. det var kul.
innan jag jobbade lämnade jag in min tenta och sen hängde jag med sofia på lite shopping. bla så fick jag en pytteliten adventsljusstake av henne. jag återupptog shoppingen när jag hade stängt igen bibblan (kistas öppettider= fab. kvällsshopping= ab fab.) och scorade den puderrosa tyllkjolen som bara fanns på expiditen i stan.
bra dag, men nu är jag TRÖTT.

Inga kommentarer: