lördag, maj 17, 2008

POPcorn

emma och jag var på vuxenvänner&bekanta igår. vi åt upp typ alla popcorn och kollade lite på ett rymddansband. sen gick vi. sen blev jag guilttrippad att gå tillbaka, och kom in igen för tjejen i kassan kände igen mig (alltså jag tror det var sevim! ) och jag var ganska trött, eller jätte, som en klubbad säl och ville inte dansa med en asjobbig tjej som slog mig i huvudet med en dödsastorballong, men benny snodde ballongen och flydde all världens väg och sen stod han ensam längst fram och hoppade och sjöng med till bandet och verkade lyckligast i hela världen och efter låten skrek han till gitarristen vad heter? ni vad heter ni? va? dreamworks? nej dreamboy, juste jag visste det! och det livade upp mig lite iallafall. och tommy och jag upptäckte att discobelysnigen framhävde våra fräknar helt sjuk mycket och då kände vi oss snyggast i stan.

och ikväll, ikväll är det mackan! yes please!

Inga kommentarer: