söndag, maj 25, 2008

300

igår åt jag sushi till frukost och hallonremmar till middag. var på sämt organiserade republik och kollade på biblioteksbästisen, hängde med bibliotekarsonen lite och sen begav jag mig till telefonplan och inflyttelsefest och klippte glatt kakelplattor, kanske den bästa fest jag varit på. kom också runt the awkwardness med hjälp av lego. så kan det vara.
författade en halv roman i sms medan jag väntade inne på donken sen tvärdog mobilen så det försvann nog, lika bra det kanske. möttes av kramande främlingar och library lovers och hängde på max och kände mig trygg och nöjd med tanken på att ibland så kan nån komma bara man ber om det, ibland tillochmed snabbare än sl.

imorse åt jag frukost på tommys balkong i solen och kände mig lugnare än på länge.

Inga kommentarer: