fredag, maj 02, 2008

8 b) Varför är det så mycket tyst eget arbete? Matematisk medvetenhet i relation till taluppfattning.

har pluggat diciplinerat hela dagen. förrutom ett två timmars avbrott då jag roade mig med att kvida och vrida mig i menssmärtor och lyssna på lantz där hon fick timos mellangårdspiercing i ett halsband. simla fint. hoppas dom tog med det till teve. helt sjukt att folk med mellangårdspiercingar är pappor. nästan lika sjukt som att folk som heter sandra är mammor. det är mitt sjukaste.
jag hade nån sorts psykbryt nyss när jag joakim von anka-vandrade runtrunt mellan köket-hallen-marysrum.
är nästan klar med mitt plugg, vet exakt vad jag ska skriva men hittar inte refernserna att belägga det med. så är det alltid. baklänges. grejen är då att på lhs så går det PRECIS LIKA BRA att använda sig av muntliga källor som av skriftliga. man får hänvisa till seminarium och föreläningar.
jag kan inte bestämma mig för om jag tycker det är det bästa eller det sämsta med lhs.

Inga kommentarer: