fredag, maj 02, 2008

cuppsats

mellan menssmärtorna och joakim von anka-vanken så kom jag helt plötsligt på ett lysande c-uppsatsämne! jag hoppade jämfota av glädje och började fila på intervjuobjekt och handledare (jag tänker leva i villfarelsen att jag själv får välja handledare hur jag vill, det är hur oklart som helt om vad det är för premisser som gäller för uppsatsskrivandet så jag tänker att om jag bestämmer mig i förväg och är envis så får jag vem jag vill. jag tänker också att nu när jag går på uni rent tekninskt, eller byrårkatiskt, sett så borde jag få kunna ta nån från genusen. hej hybirs, på så många nivåer!) och annat. helt dumt att det är minst ett och ett halvt år kvar. jag skriva nu! nununu! framförallt vill jag inte skriva om vygotskys syn på språket (jo det vill jag, looove vygotskys syn på språket!). lite bra dock att jag kommit på det här nu, ialla fancy papper man fick i början hetsar de massor om att det är bra att i god tid tänka ut ett ämnen och samla på sig material under hela utbildningen. gosh.

1 kommentar:

pumpan sa...

meh säg vad du ska skriva om då! retsticka!