torsdag, april 26, 2007

dagen efter kvällen före

Ett av mina sista minnen från igår var att jag hörde något som jag tänkte skulle bli en sån himla bra blogginläggsrubrik. Tyvärr minns jag inte vad. Jag har ont i hela mig nu, och en miljon saker att göra. Plus att jag minns att jag fyllesms:ade en massa på tunnelbanan på väg hem men jag har inte orkat kolla till vilka så nu har jag ångest över det och tror att det kan ha varit till en gammal klasskamrat eller så. Hoppas inte.

Jag hade också min näst vanligaste dröm i natt. Den gick ut på att jag förlade C på en massa ställen, och var tvungen att springa runt och leta efter henne. En gång drömde jag att jag hade fått ett barn som jag lade ner i ryggsäcken för att jag skulle veta var det var men sen tappade jag bort det ändå. Min allra vanligaste dröm är att jag har missat/är på väg att missa en tid. Jobb, tåg, tvättstugetider - you name it. Enligt internet så betyder drömmar om att komma försent om att man är rädd att misslyckas. Alltså, fine, men det var väl inte så nytt?
Jag börjar tycka att mitt undermedvetna borde behandla lite fler problem.

2 kommentarer:

Elsa sa...

Jag fick till exempel ett ganska roligt SMS med varierande språkkvalitet som handlade om MC-klubbar, att vinna livet och tristess. Det verkar ha varit en lyckad kväll.

Anonym sa...

och jag fick ett som handlade om kubb. MYCKET avancerat.