måndag, maj 07, 2007

sömn

igår sov jag till ett. ETT! jäkla teenfasoner, vad har hänt? i vanliga fall nojjar jag när jag ska sova med folk för att jag alltid alltid vaknar först och har tråkigt i tre timmar innan de vaknar för jag vet inte hur man ska göra för att väcka nån fint och är rädd för att folk ska bli arga. men ett alltså. herre. jag var helt ur balans resten av dagen, när klockan var tre så var den mentalt tolv.
natten till fredag däremot, då sov jag som en stock och drömde i rosenrött. blandannat att jag var gift med han kalle på svt och att vi bodde på en madrass på en parkering (obs! inte som nånsorts hemlösmisär, det var liksom helt idealiskt och fint) tyvärr disaprovade hans familj, men sen visade det sig att det var för att de hade massa magiska krafter.

på fredag ska jag gå på 90s. det ska min lillebror också. han kommer vara full och jag kommer dansa. undrar vem det kommer bli jobbigast för.
/lucy

1 kommentar:

Anonym sa...

nej det kommer blir jobbigast för dig när jag hånglar upp din lillebror. höhöhöhöhöh