onsdag, april 04, 2007

hatet är allt som återstår

alltså jag hatar mig själv. (och lärarhögskolan).
men aaaah. jag har en plutteinlämningsuppgift som skulle in i fredags, men det var inte så serri verkade det som, man kunde typ maila in den i början av veckan, men det har jag inte heller gjort, bara skjutit fram, fast än det är på typ en sida. min plan var att skriva typ "oj, heeeej, jag glömde helt bort att man kunde MAILA den, eftersom jag hade tänkt lämna in den på papper i fredags men då var ju seminariet instället, OJSAN, men du får den nu ändå så du fattar att jag gjorde den i tid, för jag är en pluggis" alltså ljug. men det har liksom tagit emot, jag har typ inte greppat uppgiften, inte vetat exakt vad som förväntas, men boken var intressant och så, så jag tänkte lite och det fanns ju massa saker som jag ville skriva om, så jag laddade, formulerade mig och började skriva lite. sen kom jag på att jag inte visste hur mycket jag skulle skriva så jag kollade lite i papprerna och DÅ hittade jag instruktioner och asdetaljerade uppgifter som man skulle göra. och då vill jag bara vara motvals och inte göra alls och leka fem och lipa. helt låg nivå också, typiskt, jag som hade så hög nivå på min egenpåkomma uppgift.
jag har alltid alldeles för bråttom för att läsa instruktionerna ordentligt.
/lucy

1 kommentar:

Anonym sa...

Får man inte pluspoäng på förskollärarutbildningen om man leker fem och lipar?

(ok, den var dålig, jag håller med.)