fredag, maj 31, 2019

come first of may.

Hur var ditt maj?
bra och dåligt. kan ha smsat sofia att jag ville dö. det var mest ett skämt, men det finns roligare saker att skoja om om man säger så.
har hängt i årsta minst en gång i veckan.
har fått bra och dåliga jobbnyheter.

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i maj?
en torsdagsförmiddag när jag och mitt jobb-h var i backen med våra tolv barn och alla deltog i samma lek, som gick ut på att det var hajar överallt och våra rockringar var livbojar och jag tänkte detta tog ett år, jag har jobbat dem hit och nu ska de snart splittras.

Vad kollade du på TV?
gooooooot varje måndag hos sandra tills det tog slut. att jag blev så involverad att jag skrev ett blogginlägg om det, fint.
och dead to me. gillade tills sista scenen. snark.

Vad läste du för böcker?
blå av maja lunde
den lysande världen av siri hustvedt

Vilken musik lyssnade du på?
blev besatt av erik lundins haffla efter att jag och sofia hade en youtube-session. är också mycket svag för italiens euro-bidrag, trots att den inte var på min topp fem. och deportees nya!

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
la bara upp en riktig bild och den fick arton likes så min storhetstid i detta medium är nu över.

Vad handlade du mest på mataffären?
är inte det här en ganska tråkig fråga? lite som när jonas förhörde mig höromdagen på vad jag ens åt om jag inte åt mackor.

Vad tänker du mycket på just nu?
på hur nått ens ska hinnas med innan allting tar slut, och med allt menar jag den här terminen, och med nått menar jag tusen små saker på jobbet.

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
min svarta slängiga kappa som hanna och sandra har likadana. dom skrattade och sa att vi borde synka nån dag. jag nickade allvarligt.
och sen hade de äntligen tagit in min bästa kjol igen så jag köpte den för fjärde gången.

och hur går det med årets ledord?
det kräver en viss hårdhet. jag håller på och utvecklar den nu. är det bra?

Inga kommentarer: