torsdag, juni 14, 2018

somnar om och vaknar igen som jag alltid gör.

jag sover så dåligt. somnar dåligt. vaknar ofta. min säng är obekväm.
mina bästa leggings är borta. när jag köpte nya idag hittade jag också min bästa duschkräm på rea. den har utgått ur det ordinarie sortimentet. jag bunkrade fyra flaskor. för nån vecka sen var det extrapris på mitt schampoo. då köpte jag sex flaskor. är väl en hoarder.
imorgon är det utflyktsdag. i har varit sjuk hela veckan, hon kommer inte med. så j är hänvisad till mig. det är lite bra. det är svårt med tre. ser iallafall framemot en jobbdag med två timmars datatitt, en timmes bussåkande, fyra timmars hänga runt ute med barn utan ansvar för barn, i kläder som är fashion before function, med medhavd matsäck och kanske ett vattendrag på listan.

Inga kommentarer: