söndag, augusti 27, 2017

vecka 34, den icke-bittra versionen.

jaja, hann jobba en hel vecka innan gråten hamnade i halsen. så tålig? läser allt om hur jag peppade och stålsatte mig och tänkte att jag skulle power through förra hösten. HAHA. sån piece of cake om man kollar på förutsättningarna för den här hösten.
om man bort ser från jobbingen, så har det varit en bra vecka.
i måndags ramlade jag i säng till GoT med munnen full av turkish delight som jag fått av j på mitt jobb.
i tisdags fick jag äta godbarnets äggsås och stryka namn på bästis namnlista.
i onsdags hängde jag på andra raden i vitan med yo och pratade om livet och kollade på britney som var underbar.
i torsdag var jag äntligen så frisk att jag fick krama om mitt jobb-h på persisk restaurang och hon sa äh, lev lite och beställde in extra grej efter extra grej.
i fredags fick jag höra gamla hemlisar av s:et och bli empowered av wonder woman
i går peppade j-mo upp mig på att se first floor powers sista spelning nånsin (vår relation till detta band innan är denna the knife-låt, och att vi tror dom spelade tillsammans med doktor kosmos på fryshuset en gång 2002).
idag har jag fikat med mitt jobb-s, för hon insåg redan i måndags att vi inte skulle ha tid att prata med varandra på jobbet.

Inga kommentarer: