torsdag, juni 01, 2017

våren träffar alla.

Hur var din maj?
det var ganska mycket övernattningar. med kören. med jobbet. på landet. det var kul. och det har varit kul på jobbet. så trivsamt!
jag har inte skrivit så mycket kan man konstatera. eller jag har skrivit många opublicerade utkast. ofärdiga. och tänkt mycket på att jag inte skrivit.
jag har också missat väldigt många yogatillfällen.

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i maj?
kan man känna så kring att ha rott iland en vänskap? isåfall var det på planeringsdagarna när h och jag delade rum och sa godnatt och nu måste vi sova, men så fortsatte vi prata lite till. hela tiden.
kände lite så efter körhelgen också. att jag investerat väl. jaja.

Vad kollade du på TV?
kollade ALLA avsnitt av portkod på en kväll för att jag upptäckte att den skulle plockas bort. så besviken! men är väl bortskämd av skam antar jag. ätit middag till girlboss men jag tycker verkligen det är dåligt så jag borde nog sluta? tyckte grey's hämtade upp sig lite på slutet. man är ju intresserad av hur det ska gå för owen hunt i detta liv.

Vad läste du för böcker?
so sad today av melissa broder och min fantastiska väninna av elena ferrante. gillade båda.

Vilken musik lyssnade du på?
en lana del ray-playlist jag fick. dolce av liv och grönska. henrik berggren wolf heart.

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
en på min knutna näve med rödmålade naglar lyft mot himmelen/körsbärsträden i kungsan på första maj. med passande kentcitat som caption.

Vad handlade du mest på mataffären?
känns som jag inte handlat så mycket på mataffären, mest tatt nått i farten. men kanske kavring. många mackor denna månad.

Vad tänker du mycket på just nu?
på alla som är preggo. räknade att cirka 13 vänner och bekanta ska få eller har fått barn i år. tänker på vissa mer än andra och oroar mig lite för hur det ska gå.

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
vårjacka! ganska ofta med jättevarmtröja under. och keps!


Inga kommentarer: