torsdag, juni 08, 2017

snyggtordag.

varje år i typ mars så klappar jag på mina smalben och tänker att i år nog är året då jag svingar mina lurviga helt som dom är hela sommaren. sen blir det panikvarmt och jag pallar inte att vara hon med håriga ben. jag önskar att jag tyckte det var fint. jag trodde nog att jag skulle tycka det nu. jag tänker att det vore bättre om det var jämnlurv. som det är nu har jag mycket fläckvis behåring, avskavt av tajts säger min vaxkvinna. ser ut som nån som ej kan odla skägg. fast på benen då. men ja. idag har jag alltså vaxat benen. min vaxkvinna blir så glad för jag har så långa hårstrån. hon hade köpt nytt guldvax. jag ber alltid om halva benen, hon gör en bit ovanför knät också. och tårna. blev mycket förolämpad första gången, och tycker att det är total onödigt. idag TRÅDADE hon mina tår. alltså. så facinerande men helv vilken konstig smärta det var? det kändes som papercuts. jaja. har ju typ tre hårstrån på vardera stortå så det var ej så långvarit (och inte heller så nödvändigt.)
sen fortsatte jag i samma stil hemma med ansiktsmask och nagelgrooming. blev lite dum i huvudet av att försöka få till en bra form på pekfingrarna, men det blev bra sen när jag lackade dom. så jobbigt att jag kommer vakna med lakansmärken på dom. det är perfekt just nu iallafall.

Inga kommentarer: