lördag, april 01, 2017

mars.

Hur var ditt mars?
jag bar kändes det som. mycket gick bra. det var fint och konstigt och välbehövligt att va i göteborg. 

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i mars?
kanske att jag och sofia gjorde klart vår podd?

Vad kollade du på TV?
girls! blev så glad av adam"twisten". ätit middag till santa clarita diet, många kuliga oneliners/ korta bra sketcher med drew, annars gillade jag mest nerdiga grannen. dottern är verkligen nånsorts julia stiles-person med orimlig frisyr. ingen i high school skulle ha en sån frisyr! när den tog slut fick love ät,teve-rollen. . och har kollat på the people vs. oj simpson. är så, verkligen SÅ, ointresserad av deckare, och true crime, och dåliga dokumentärer som försöker göra dramatiska kurvor under alldeles för många avsnitt. MEN man älskar väl sarah paulsson. så jag såg den och gillade den. vet så lite om det faktiska händelserna, men blev oerhört berörd av pappa kardashians lojalitet/tvivel. 

Vad läste du för böcker?
så dålig läsmånad. iallafall kvantitativt. och ja, lite kvalitativt också. har läst ett kapitel ur alex&sigge-boken tid som godnattsaga, det har funkat mkt sövande. lättsmält och noll bestående. men en söndag sträckläste jag när hundarna kommer av jessica schiefauer. fattar verkligen att den fick augustpriset. 

Vilken musik lyssnade du på? 
hela broken promise land. vår best of-kentplaylist. lite henrik berggren. 

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
en på kön som ringlade utanför eric ericsson-hallen för att kolla på min kör. 

Vad handlade du mest på mataffären?
ost! 

Vad tänker du mycket på just nu?
min kommande födelsedag (vad jag ska göra, vad jag ska ha på mig, vad jag ska ge till sofia, och till niklas). påsken. semstern. 

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
 min nya randiga påsklänning. en tunnare kappa. basker. lågskor. 

Inga kommentarer: