söndag, november 20, 2016

det betyder inte att ni inte ska köpa julstrumpor till mig.

köpte en bukett blommor på coop i fredags som bestod av en amaryllis, en eukalyptus och en pinne ilix. delade upp och satt i en vas per växt och tänkte att det kändes lite väl tidigt med en amaryllis. men alltså det är tydligen första advent om en vecka? så överraskad! alltså glatt överraskad, önskar mig mer jul jämt och alltid.
aja, detta ledde till att jag kom på att jag borde köpa julklappar och spenderade hela dan igår mos vilket resulterade i att jag köpte en massa jättefina saker till mig själv. det sämsta med jul är att man typ inte får köpa saker till sig själv för andra kanske vill ge en de sakerna i julklapp men förra året fick jag inte en enda strumpa med julmotiv fast en det fanns ett utbud utan tidigare motstycke då, så nu försåg jag mig själv.

Inga kommentarer: