fredag, april 22, 2016

fira grilly

så trött nu. det blir lite lätt lite hetsigt när man fyller år samma dag som sin bästis och dan efter sin bror. mycket presenter och fester som ska fixas. man måste bidra med sin närvaro såväl som med sin tanke. allt räknas.
idag fyller niklas alltså tjusju. detta firades ( eller firas nog fortfarande när jag skriver detta) på ett hak i högdalen. synd för mig att jag aldrig lär mig skilja på högdalen, hagsätra och hökarängen. åkte fel när jag stressade iväg för att komma tidigt till detta event så jag skulle hinna hem och lägga mig i rimlig tid. aja väl där hetsade jag honom att öppna det guldkinder ägg från nk han fått av sin chefs fru. detta lyckades genom att jag med emfas hävdade att jag trodde att det innehöll smycken. en ring kanske. det innehöll inte smycken. det var choklad. som alla trodde från början. men kul att jag fick min lillebror att tro nått bara för att jag trodde det. man måste utöva sin storasyskonsauktoritet.
hann även tyda tecken och ägna mig åt magiskt tänkande kring alla månsymboler i hans presenter samt i vädret innan jag kastade iväg mig hem.

Inga kommentarer: