lördag, juni 01, 2013

bebisdrömmar.

drömde häromnatten att jag kunde se kottens händer genom sofias hud när hen kramade henne, inne i magen alltså. en liten hand på var sida om ryggraden, det såg lite ut såhär. i drömmen tyckte jag att detta var helt sjukt och försökte maniskt fota detta oerhörda och sofia ba "gäsp, detta är jättevanligt, lunga ner dig". 


natten till julafton drömde jag på samma tema att sofia födde barn hemma i vardagsrummet. hon gjorde kejsarsnitt på sig själv med en sked (för att inte skada barnet) och när det hela var klart så tyckte jag att man borde uppsöka sjukhus och typ få sofia ihopsydd osv men sofia ba himlade ögonen "jag har ju plåster".

man behöver ju inte direkt vara freud för att analysera de här drömmarna. 

1 kommentar:

Sofia sa...

Du har så höga tankar om mig och min smärttröskel <3